مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-01سياسي

افتتاح 10 واحد مسکن روستایی در تویسرکان


10 واحد مسکن روستایی طرح محرومین و فاز دوم بهسازی روستای چاشتخوره در تویسرکان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، بعدازظهر امروز 10 واحد مسکن روستایی طرح محرومین در روستای ولاشجرد و فاز دوم بهسازی روستای چاشتخوره در بخش قلقل رود توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس با همراهی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان در این آیین با اشاره به اینکه امروز 10 واحد مسکن در روستای ولاشجرد در قالب طرح محرومین افتتاح شد اظهار کرد: این تعداد مسکن با پرداخت 500 میلیون تومان تسهیلات و 300 میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان احداث شده است.

سهیل مومیوند با بیان اینکه آورده متقاضیان معمولا بین 30 تا 50 میلیون تومان است افزود: سهم شهرستان تویسرکان در بحث مسکن محرومین ابتدا 250 واحد بود که با پیگیری مسوولان این تعداد به 400 واحد مسکن افزایش یافت.

وی متراژ هر واحد را 60 متر مربع با سازه بنایی دانست و از برگزاری جشن اتمام احداث 400 واحد مسکن روستایی در قالب طرح محرومین تویسرکان در هفته دولت خبر داد و گفت: هم اکنون این پروژه ها از پیشرفت 97 درصدی برخوردار است که شهرستان تویسرکان در این زمینه در استان پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 واحد مسکن روستایی در تویسرکان

افتتاح 10 واحد مسکن روستایی در تویسرکان