مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-01فرهنگي

«دیالوگ» ویژه جشنواره تئاتر دانشگاهی روی آنتن می رود


برنامه زنده رادیویی «دیالوگ» از دوازدهم تا نوزدهم تیر ویژه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

- برنامه زنده رادیویی دیالوگ از دوازدهم تا نوزدهم تیر ویژه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، همزمان با فرا رسیدن بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ویژه برنامه رادیویی دیالوگ در قالب چند برنامه مجزا به این رویدادی تئاتری می پردازد.

این برنامه شنبه تا پنج شنبه (12 تا 17 تیر) ساعت 21 تا 22 از مرکز تئاتر مولوی- رویدادگاه اصلی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، جمعه 18 تیر ساعت 19 تا 20 از مرکز تئاتر مولوی- رویداد گاه اصلی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و شنبه 19 تیر ساعت 18 تا 20:30 از محل برگزاری اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

شعار برنامه دیالوگ ، صراحت، شفافیت و روز آمدی است و شامل بخش های متنوع گفتگوی روز (بخش اصلی)، با اجازه (شوخی با اظهار نظرها)، در حاشیه (اخبار) و (گزارش ویژه) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیالوگ» ویژه جشنواره تئاتر دانشگاهی روی آنتن می رود

«دیالوگ» ویژه جشنواره تئاتر دانشگاهی روی آنتن می رود