مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-01پزشكي

مرگ های کرونایی در فارس 2 رقمی شد


بعد از چند هفته سیر سینوسی نمودار ابتلا، بستری و مرگ در آمارهای شیوع کروناویروس در فارس، سیر این بیماری روندی صعودی را با شیبی ملایم به خود گرفته و عدد فوت شدگان ناشی از این بیماری که برای مدتی تک رقمی شده بود، - ایسنا/فارس بعد از چند هفته سیر سینوسی نمودار ابتلا، بستری و مرگ در آمارهای شیوع کروناویروس در فارس، سیر این بیماری روندی صعودی را با شیبی ملایم به خود گرفته و عدد فوت شدگان ناشی از این بیماری که برای مدتی تک رقمی شده بود، بار دیگر 2 رقمی شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پنجشنبه 10 تیر در جلسه اعلام آمار آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 972 هزار و 68 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، 277 هزار و 973 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، 113 هزار و 452 مورد تست سریع انجام و از این تعداد 18 هزار و 57 بیمار مثبت شناسایی شده است.

حسینی با یادآوری اینکه در مجموع از ابتدا تاکنون، 296 هزار و 30 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را 1222 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ های کرونایی در فارس 2 رقمی شد

مرگ های کرونایی در فارس 2 رقمی شد