مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-01اجتماعي

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است


نظر ما این است هیچ خودروی پلاک غیربومی به ویژه از سستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه ها مشاهده شد، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: نظر ما این است هیچ خودروی پلاک غیربومی به ویژه از سستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه ها مشاهده شد، توقیف شود.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 10 تیرماه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با اشاره به وضعیت کرونایی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جنوب و شرق ما نیز دارد به همین سمت پیش می رود و وضعیت بسیار نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود تمردهایی می شود، افزود: به عنوان حاکمیت تا جایی که می توانیم، مصوبه داریم و کارهای را دنبال می کنیم اما جایی که مردم در منازل خود رعایت نمی کنند، خودشان می دانند و مسئول هستند.

زینی وند تصریح کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درخواست داریم جاهایی که مراسم ختم و عروسی در منازل برگزار می شود و متوجه شدید، بدون استثناء به دستگاه قضایی معرفی کنید.

استاندار کرمان بیان کرد: علی رغم اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا گفته نماز جمعه در شهرهای قرمز با 70 نفر و نارنجی تا 100 نفر در فضای باز برگزار شود، درخواست دارم اگر شورای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است