مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-01اقتصادي

خرابی شدید در 10 هزار کیلومتر راه شریانی کشور/11 هزار ماشین آلات راهداری فرسوده است


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 10 هزار از 33 هزار کیلومتر راه های شریانی کشور دارای خرابی شدید است.

- ، داریوش امانی ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری از پل کلیشاد و آغاز عملیات اجرایی کمربندی جنوب غربی اصفهان با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه های میراثی حوزه راهداری بوده که به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: سیاست تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در دوران وزارت محمد اسلامی، وزیر فعلی راه و شهرسازی در اولویت قرار گرفت و نتایج خوبی را به همراه داشت.

تکمیل 80 درصد از پروژه های نیمه تمام بلند مدت در کشور وی با بیان اینکه از ابتدای دوران این وزیر تاکنون 80 درصد از پروژه های عمرانی مانده و طولانی مدت در حوزه راهداری تعیین تکلیف و بهره برداری شده است، ابراز داشت: البته مجلس باید توجه داشته باشد که برای تحقق کامل این امر نیاز به اعتبار داریم و با دست خالی نمی توان پروژه ای را ساخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه یکی از شاخص های اصلی توسعه است، افزود: برای توسعه در هر کشوری باید زیرساخت مناسب برای محورهای تردد فراهم باشد تا بتوان توسعه متوازن را رقم زد.

اعتبار 15 هزار میلیاردی برای راه های کشور وی با بیان اینکه توسعه راه ها نیاز به اعتبار مناسب دارد، اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که در بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی شدید در 10 هزار کیلومتر راه شریانی کشور/11 هزار ماشین آلات راهداری فرسوده است

خرابی شدید در 10 هزار کیلومتر راه شریانی کشور/11 هزار ماشین آلات راهداری فرسوده است