مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-01اقتصادي

تفاهم ایرانسل و شهرداری شیراز برای توسعه خدمات شهر هوشمند


ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری شیراز، در راستای توسعه خدمات شهر هوشمند، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه شبکه فیبرنوری در این شهر و ایجاد فازهای جدید، - امضا کردند.

با امضای این تفاهم نامه، زمینه لازم برای توسعه بستر شهر هوشمند و ارائه خدمات پایه ای شهر هوشمند، در شهر شیراز فراهم می شود.

ایرانسل تاکنون، 180 کیلومتر فیبر نوری را در شهر شیراز ایجاد کرده و با امضای این تفاهم نامه، فازهای بعدی این پروژه پیگیری می شود.

مراسم امضای این تفاهم نامه، ظهر چهارشنبه 9 تیر ماه 1400، با حضور مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران شهرداری شیراز و ایرانسل، در محل شهرداری شیراز برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه، ایرانسل در طراحی، اجرا، بهره برداری و تحویل بستر شبکه فیبرنوری در سطح شهر شیراز به طول تقریبی 80 کیلومتر مسیر مشترک، مشارکت می کند.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با تأکید بر لزوم تسریع در ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی برای عرضه خدمات شهر هوشمند بر بستر فناوری های نوین تلفن همراه و اینترنت اشیا، از جمله 5G، گفت: تا چشم به هم بزنیم، نسل پنجم فراگیر می شود و باید شرایط و زیرساخت های لازم را از قبل فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم ایرانسل و شهرداری شیراز برای توسعه خدمات شهر هوشمند

تفاهم ایرانسل و شهرداری شیراز برای توسعه خدمات شهر هوشمند