مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-01بين الملل

تکاپوی انتخاباتی تیم نخست وزیر عراق با شعارهای لیبرالی


منابع نزدیک به دفتر نخست وزیری عراق خبر دادند که سه نفر از اعضای تیم وی، با فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و رهبران جنبش اعتراضی حاضر در بغداد و استانهای مرکزی و جنوبی این کشور دیدارهای انتخاباتی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از مستشاران و اعضای تیم مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، تحرکات سیاسی خود را برای مشارکت در انتخابات این کشور آغاز کرده اند؛ انتخاباتی که قرار است 18 مهر ماه برگزار شود.

منابع نزدیک به دفتر الکاظمی به روزنامه العربی الجدید گفتند: سه نفر از اعضای تیم الکاظمی، با فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و رهبران جنبش اعتراضی حاضر در بغداد و استانهای مرکزی و جنوبی این کشور در حال هماهنگی هستند .

این منابع خبر دادند، هدف این افراد، ایجاد گروههای جدیدی است که شعارهای لیبرالی و لاییک سر می دهند و قصد دارند جوانان و افراد سرشناس بغداد و سایر استانهایی را به سمت خود جذب کنند که در آن اعتراضات مردمی صورت گرفته بود.

مصطفی القیسی فعال حاضر در اعتراضات بغداد تأکید کرد، طی هفته های گذشته، روزنامه نگاران و فعالان برای شرکت در نشستهایی که در منطقه سبز برگزار شد، دعوت شدند، ولی فعالان معترض شدند که این منطقه، یک منطقه دولتی است و باید تلاش مستشاران به سود ملت عراق باشد، نه صرفا برگزاری دیدارهای حزبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی انتخاباتی تیم نخست وزیر عراق با شعارهای لیبرالی

تکاپوی انتخاباتی تیم نخست وزیر عراق با شعارهای لیبرالی