مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-01اقتصادي

بنیاد برکت 12 میلیارد تومان در ملایر سرمایه گذاری می کند


بنیاد برکت برای ایجاد 300 مورد اشتغال و سرمایه گذاری در هشت روستای این شهرستان با اعتبار 12 میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.

- ، قدرت الله ولدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر که با حضور نماینده بنیاد برکت در استان همدان و معاون مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: بسترهای این شهرستان در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری آماده است و ملایر در سایه حمایت دولت و اجرای طرح های بزرگ اقتصادی همانند امروز مانند یک کارگاه سازندگی است.

وی سهمیه اشتغال این شهرستان در سال گذشته را بیش از سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال گذشته بیش از چهار هزار مورد اشتغال ایجاد شد و 156 درصد از اشتغال این شهرستان محقق شد و سرانه اشتغال ملایر بالاتر از سهمیه انجام شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در طرح ابتکاری 200 طرح؛ 200 روستا توسط سه دستگاه بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی ملایر، سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفت افزود: از مهر سال 98 تا مهر سال گذشته بیش از 555 طرح در روستاهای ملایر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان اجرا شد و هم اکنون نیز بنیاد برکت برای ایجاد 300 مورد اشتغال و سرمایه گذاری در هشت روستای این شهرستان با اعتبار 12 میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت 12 میلیارد تومان در ملایر سرمایه گذاری می کند

بنیاد برکت 12 میلیارد تومان در ملایر سرمایه گذاری می کند