مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-01سياسي

شیوع کرونای دلتا در مشهد


رییس سازمان نظام پزشکی مشهد شرایط مشهد را بسیار شکننده توصیف کرد و گفت: کرونای دلتا در مشهد گسترش پیدا کرده و وضعیت شهر احتمالا در روزهای آتی قرمز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی بیرجندی نژاد امروز در نشستی با عنوان چالش های پیک پنجم کرونا و کرونای دلتا که در سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، بیان کرد: تا زمانی که واکسیناسیون گسترده انجام نشده و حداقل 80 درصد جامعه واکسینه نشده باشند، رعایت پروتکل ها، به ویژه پرهیز از تجمعات چه در فضای بسته و چه رو باز، مهم ترین اقدام برای کنترل بیماری است.

وی تنها راه کنترل کرونا در همه انواع سویه های فعلی و احتمالی آینده را واکسیناسیون گسترده و عمومی دانست و گفت: شرایط واکسیناسیون در کشور قابل قبول نیست و میزان واکسیناسیون در کشور نسبت به اغلب کشورهای همسایه پایین تر است؛ این موضوع باید حتما مدنظر مسئولان باشد و از تمام توان خود هم برای تهیه واکسن و هم برای انجام واکسیناسیون به کار بندند.

به هر حال مردم با طولانی شدن روند بیماری خسته شدند و نمی شود فقط توپ را در میدان مردم انداخت؛ به هر حال ممکن است برخی افراد پروتکل ها را رعایت نکنند.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد تاکید کرد: اگر بتوانیم حداقل دوز اول واکسن را به اکثریت جامعه تزریق کنیم، کمک قابل توجهی به بهبود شرایط کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونای دلتا در مشهد

شیوع کرونای دلتا در مشهد