مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-01سياسي

اختلافات در هیات نظارت فردیس دلیل استعفای اعضا بود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از ادارمه روند بازشماری آرای صندوق های رای فردیس خبر داد و گفت: علت استعفای اعضای هیأت نظارت اختلافات داخلی بود.

- علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات کاندیداهای شورای اسلامی شهر فردیس در انتخابات، اظهار کرد: به منظور صیانت از آرا، حفظ اعتماد شهروندان و احقاق حقوق افراد معترض، با نظر هیات نظارت استان بازشماری 10 درصد از صندوق های رای فردیس در دستور کار هیات نظارت شهرستان قرار گرفت که این شمارش از دیروز آغاز شده و همچنان تدامه دارد.

وی افزود: به محض اتمام بازشماری آرا در فردیس، نتیجه از طریق رسانه ها رسما اعلام می شود که احتمالا  تا پایان امروز و  شمارش انجام و نتیجه نهایی به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

این عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر  و روستا در استان البرز  در خصوص علت استعفای علیرضا سعادت پور رییس هیات نظارت شهرستان فردیس، بیان کرد: اختلاف در هر جمعی ممکن است پیش بیاید؛ آقای سعادت پور هم به دلیل اختلافاتی که در هیات نظارت شهرستان فردیس وجود داشت، گفتند که دیگر قادر به ادامه کار نیستند و  استعفا دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات در هیات نظارت فردیس دلیل استعفای اعضا بود

اختلافات در هیات نظارت فردیس دلیل استعفای اعضا بود