مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-30پزشكي

ظرفیت تزریق روزانه 30 هزار دز واکسن در زنجان وجود دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در استان زنجان با زیر ساخت های فراهم شده ظرفیت تزریق روزانه بین 10 هزار الی 30 هزار دز واکسن در استان زنجان وجود دارد.

- ، پرویز قزلباش بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ویروس جهش یافته دلتا از جنوب کشور به سمت مرکز و شمال در حرکت بوده و قدرت واگیری بالاتری دارد.

وی اظهار کرد: این ویروس را افراد به خصوص جوانان بیشتر درگیر می شوند و در حال حاضر اولویت واکسیناسیون برای تزریق دز دوم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 70 درصد افرادی که دز اول را دریافت کرده بودند دز دوم را دریافت کردند، گفت: به همین روال با واکسن های تولید داخل و وارداتی بتوانیم دز دوم افراد بالای 70 سال و افراد جامانده، با اعلام پیامکی و بر اساس برنامه به تدریج تزریق انجام شود.

قزلباش تاکید کرد: در استان زنجان با زیر ساخت های فراهم شده ظرفیت تزریق روزانه بین 10 هزار الی 30 هزار دز واکسن در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور سراسری با استفاده از تجربیات سال گذشته فراهم کردند، ابراز داشت: مکان مناسب و با هدف کمتر شدن تراکم جمعیت و همچنین فاصله صندلی ها و استفاده از ماسک، بهداشت فردی و غربالگری قبل از شروع امتحان و جدا کردن افراد مبتلا از اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تزریق روزانه 30 هزار دز واکسن در زنجان وجود دارد

ظرفیت تزریق روزانه 30 هزار دز واکسن در زنجان وجود دارد