مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-30فرهنگي

«علی محمد شیخی» در حوزه هنری، «سهراب سپهری» در برج آزادی


نمایشگاه آثار منتخب نخستین جایزه سال تصویرسازی سهراب سپهری، امروز در برج آزادی افتتاح می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جایزه سال تصویرسازی سهراب سپهری ، 44 اثر تجسمی شامل نقاشی و تصویرسازی با محوریت اشعار سهراب سپهری در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است.

آنچه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده نگاه 17 هنرمند (از سارا الفتی از شهر کرج، پریسا فرخ بخت و مهناز ابراهیمی از اصفهان، سعید خویه، بهاره خدامی، شکیلا کریمی، تارا نادری و مطهره غلامی هر پنج نفر از تهران، حدیث افسرده از ایلام، فاطمه ایران زاد از بوشهر، فریبا منوچهری از همدان، زهره جهانبازی و عاطفه قربانی از شهرکرد چهارمحال و بختیاری، زهرا مقصودی از اراک، سیده زینب بهروز از آباده فارس، زهره بابایی از شیروان خراسان شمالی و اثر مراد فتاحی از شهریار) است.

این آثار به صورت تخصصی اشعار شاعر شهیر کاشانی را در قالب تصویرسازی به منظور آشنایی بیشتر جامعه با افکار و جهان بینی سهراب سپهری، خلق کرده اند.

این نمایشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور هنرمندان پیشکسوت و جمعی از مسئولین ساعت 17 افتتاح می شود و تا 19 تیر ماه در تالار آینه برج آزادی برای بازدید علاقه مندان و هنردوستان با هماهنگی قبلی برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی محمد شیخی» در حوزه هنری، «سهراب سپهری» در برج آزادی

«علی محمد شیخی» در حوزه هنری، «سهراب سپهری» در برج آزادی