مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-30اقتصادي

جزییات حمایتهای صندوق نوآوری از دانش بنیان ها برای ثبت دارایی های فکری


کارشناس توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در زمینه ثبت دارایی های فکری 90 درصد تا سقف 200 میلیون تومان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند و برای ثبت اختراعات داخل کشور نیز 85 درصد تا سقف 100 میلیون تومان طی سال اختصاص می دهد.

- کارشناس توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در زمینه ثبت دارایی های فکری 90 درصد تا سقف 200 میلیون تومان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند و برای ثبت اختراعات داخل کشور نیز 85 درصد تا سقف 100 میلیون تومان طی سال اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه بذرافشان با اشاره به بحث مالکیت فکری اظهار کرد: دارایی های فکری به دو دسته دارایی های فیزیکی و غیرفیزیکی و دارایی های ملموس و ناملموس تقسیم می شود.

در دهه 1990 نسبت دارایی های ملموس به ناملموس بیشتر بود، اما امروز نسبت این دارایی ها تغییر کرده است.

وی دارایی های فکری ناملموس را شامل دانش فنی، اختراع، ایده و علامت تجاری و دارایی های فیزیکی را شامل زمین، کارخانه و دستگاه های تولیدی صنعتی دانست و گفت: بیشتر دارایی های شرکت های دانش بنیان به دارایی های فکری شان برمی گردد که ایده، خلاقیت و نوآوری برای آن شرکت ها، مزیت رقابتی محسوب می شود تا از حق انحصاری خود محافظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایتهای صندوق نوآوری از دانش بنیان ها برای ثبت دارایی های فکری

جزییات حمایتهای صندوق نوآوری از دانش بنیان ها برای ثبت دارایی های فکری