مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-30سياسي

برخورد قاطعانه با متخلفین انتخابات شورای شهر و روستا


نماینده مردم آوج و بویین زهرا بیان کرد: افرادی که در انتخابات در حال خرید و فروش رای بودند همان روز بازداشت شده و برای باقی آن ها نیز پرونده قضایی تشکیل شد و نیز روند رسیدگی دارد.

- روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تخلفات انتخاباتی و رویه برخورد با این اتفاق اظهار کرد: دستگاه قضایی برای کسانی که در فرآیند برگزاری انتخابات در حال خرید و فروش رأی بودند پرونده تشکیل داده و آن ها را احضار کرده است.

وی افزود: برخی از این افراد در همان شب انتخابات بازداشت شده اند و اگر مجدد مدارک و اسنادی مبنی بر رویداد تخلف و به طور کلی این موضوع به دست ما برسد تحویل مراجع قضایی خواهیم داد.

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اگر مدارک محکمی در خصوص تخلفات انتخاباتی وجود داشته باشد اقدام به بازشماری آرا و اگر وجود تخلفات سنگین برای ما محرز شود با تشکیل جلسه با حضور متخصصان و کارشناسان تصمیم گرفته می شود البته تصمیم نهایی را هیئت نظارت مرکزی در تهران اتخاذ می کند.

وی در پایان یادآورشد: پس از جلسه با هییت نظارت انتخابات در استان اعلام خواهیم کرد که تخلفات انتخاباتی کدام شهر بیشتر بوده و پیگیری نهایی را هیئت نظارت استان و هییت نظارت مرکزی انجام خواهد داد و در خصوص ابطال صندوق و این گونه موارد تصمیم با قام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با متخلفین انتخابات شورای شهر و روستا

برخورد قاطعانه با متخلفین انتخابات شورای شهر و روستا