مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-30سياسي

دیدار سردار کارگر با خانواده یک شهید مدافع حرم


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید عبدالله زاده شهید مدافع حرم گفت: اینکه جوانی از خانواده و تعلقات دنیوی بگذرد و برای مبارزه با تروریسم به سوریه برود، - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید عبدالله زاده شهید مدافع حرم گفت: اینکه جوانی از خانواده و تعلقات دنیوی بگذرد و برای مبارزه با تروریسم به سوریه برود، کار بزرگی است و این شهدا آیات و نشانه های زمانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار کارگر در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم و با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و ما در برابر آنان شرمنده ایم، اظهار کرد: اگر شهید عبدالله زاده به این درجه و جایگاه رسید، حاصل تربیت خانواده و به برکت وجود پدر و مادری معتقد و انقلابی است.

وی با بیان اینکه سبک و سیاق زندگی شهدای مدافع حرم جوانان امروز را نسبت به مکتب دفاع مقدس آگاه تر کرده است، افزود: کار بزرگی که مدافعان حرم انجام دادند قطعا در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه در دفاع مقدس ترکیب سنی یکدست بود، گفت: در آن دوران فرماندهان و رزمندگان فاصله سنی کمی داشتند؛ اما در جبهه دفاع از حرم وضعیت متفاوت بود و ما فرماندهان بزرگی همچون سردار سپهبد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار کارگر با خانواده یک شهید مدافع حرم

دیدار سردار کارگر با خانواده یک شهید مدافع حرم