مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-30سياسي

کلنگ تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد کرمان به زمین زده شد


طی مراسمی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) شهر کرمان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) شهر کرمان کلنگ زنی شد.

سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان صبح امروز 9 تیرماه در این مراسم اظهار کرد: قرارداد این پروژه از قبل با قرارگاه خاتم و موسسه شهید رجایی منعقد شده بود و براساس اولویت و منابع مالی اکنون آغاز شده و انشاءالله در دوره آتی شورا و شهرداری به بهره برداری برسد.

وی با قدردانی از همکاری معاونت عمرانی استانداری در پیشبرد کارها افزود: خوشبختانه یکی از بچه های کرمان مدیریت پروژه را به عهده دارد.

عالم زاده ابراز امیدواری کرد با اجرای این تقاطع غیرهمسطح تصادفات به حداقل برسد و از مردم بابت مسائلی که در خلال اجرای پروژه به وجود می آید، عذرخواهی کرد و گفت: جان انسان ها ارزش بیشتری دارد.

شهردار کرمان در ادامه بیان کرد: دلیل عقب ماندگی شهر آبادانی کرمان، توسعه بیش از حد شهر است و ما 13 هزار هکتار وسعت با 650 هزار نفر جمعیت داریم یعنی در هر هکتار 50 نفر سکونت دارند و بزرگ تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد کرمان به زمین زده شد

کلنگ تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد کرمان به زمین زده شد