مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-30اقتصادي

گردشگری کشاورزی راهی برای توسعه پایدار روستاهاست


رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: توجه به گردشگری کشاورزی و تسهیل روند توسعه آن گامی موثر در راستای توسعه پایدار روستایی است.

- ایسنا/فارس رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: توجه به گردشگری کشاورزی و تسهیل روند توسعه آن گامی موثر در راستای توسعه پایدار روستایی است.

محمدمهدی غیاثی چهارشنه هشتم تیر در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بخش کشاورزی فارس در کشور مانند تولید حدود 9 درصد از تولیدات کشاورزی کشور، دارا بودن رتبه اول تولید محصولات باغی، رتبه دوم تولید محصولات زراعی، رتبه چهارم تولید محصولات دامی، رتبه ششم تولید محصولات شیلاتی در کشور و جایگاه بالای استان از منظر گردشگری شاهد بی توجهی به توسعه گردشگری کشاورزی هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گردشگری کشاورزی به عنوان زیرمجموعه ای از گردشگری روستایی است که از طریق آن گردشگران فرصتی برای آگاهی در مورد مناطق کشاورزی، مشاغل، محصولات محلی، غذاها، زندگی روزانه مردم روستایی و عناصر فرهنگی و سنتی به دست می آورند.

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی فارس، ادامه داد: گردشگری کشاورزی محصولی با ارزش افزوده است که درآمد اضافی از زمین را تولید و یک برند مزرعه را به مشتریان معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی راهی برای توسعه پایدار روستاهاست

گردشگری کشاورزی راهی برای توسعه پایدار روستاهاست