مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-30اقتصادي

مرکز نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی بخش تعاون در آذربایجان شرقی راه اندازی شد


مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی بخش تعاون در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی بخش تعاون در استان خبر داد.

حسین فتحی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با اولین نشست تخصصی بومی سازی فناوری های کشاورزی و صنایع غذایی نوین که با همکاری سازمان بسیج سازندگی، مرکز تحقیقات کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در محل پردیس آموزشی و پژوهشی سعید آباد تبریز برگزار شد، پژوهشکده اکو اپوتیک ایران، صنایع غذایی مدرن کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این مرکز نوآور، افزود: مهم ترین هدف این مرکز، آشنایی مجموعه های نوآور، فناوری و دانش بنیان و سرمایه گذاران از ظرفیت های موجود و نیز فعالیت ها و برنامه های در دست اجرای حوزه کشاورزی و صنایع غذایی و نیز ایجاد ارتباط هدفمند میان سرمایه گذاران و ارگان های حمایتی و نوآوران در این عرصه و تسهیل در روند تولید انبوه است.

وی با معرفی مرکز نوآور تعاون منتا، گفت: منتا تسهیل گر و یا پلی است میان بخش تعاون شامل شرکت های تعاونی، اتاق تعاون و اتحادیه ها و زیست بوم نوآوری شامل پارک علم و فناوری ،مراکز نوآور و مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی بخش تعاون در آذربایجان شرقی راه اندازی شد

مرکز نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی بخش تعاون در آذربایجان شرقی راه اندازی شد