مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-30سياسي

آقای ستاد کرونا! زودتر بگو آنچه می خواهی شب اول محرم بگویی


حدود 41 روز تا آغاز ماه محرم فرصت باقی است، اما باتوجه به شرایط کرونایی، همچون سال گذشته هنوز ستاد کرونا اقدامی صورت نداده و خواسته هیأتی ها این است که اگر تصمیمی قرار است اتخاذ شود زودتر و صریح تر اطلاع رسانی شود.

- فیلمی از عزاداری هیأت ها در مسلمیه 99 علی رغم ممنوعیت برپایی دسته های عزاداری تصمیمی که شب اول محرم، هیأت ها را شاکی کرد بعد از مسلمیه، جلسات محرم هم از گزند تصمیمات خلق الساعه ستاد کرونا بی نصیب نبود.

با وجود اینکه ستاد محرم دستورالعمل لازم برای برگزاری جلسات را با مشورت و تایید کارشناسان پزشکی و مسئولین وزارت بهداشت تهیه کرده بود، تا چندروز مانده به روز اول محرم هنوز این دستورالعمل ابلاغ نشده بود.

این در حالی بود که نحوه برگزاری جلسات محرم با سال های گذشته تفاوت چشمگیر داشت و مسئولین هیأت ها برای برپایی مجلس در فضای باز یا فضای مسقف با سقف بیش از 6 متر ناچار به اسباب کشی از حسینیه های قبلی بودند، اما ستاد کرونا درکی از این اتفاقات نداشت و تا روز آخر ابلاغ پروتکل ها را به تاخیر می انداخت.

هیأت ها براساس شنیده ها و اعلام غیررسمی دستورالعمل های محرم در رسانه ها، خود را آماده عزاداری می کردند تا اینکه درست یک روز مانده به محرم، سخنگوی ستاد کرونا در ادامه همان چندصدایی پشت میکروفن آمد و گفت: عزاداری در محیط مسقف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ستاد کرونا! زودتر بگو آنچه می خواهی شب اول محرم بگویی

آقای ستاد کرونا! زودتر بگو آنچه می خواهی شب اول محرم بگویی