مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-29سياسي

نگرانیم با رفع تحریم ها کشور به بازارِ خارجی ها تبدیل شود


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با استقبال از برداشته شدن تحریم ها گفت: در این بین نگران هستیم که با برداشته شدن این تحریم ها کشور به بازار محصولات خارجی تبدیل شده و دستاوردهای نخبگان و جوانان ایرانی طی سالهای تحریم کنار گذاشته شود.

- نگرانیم با رفع تحریم ها کشور به "بازارِ خارجی ها" تبدیل شود ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با استقبال از برداشته شدن تحریم ها گفت: در این بین نگران هستیم که با برداشته شدن این تحریم ها کشور به بازار محصولات خارجی تبدیل شده و دستاوردهای نخبگان و جوانان ایرانی طی سالهای تحریم کنار گذاشته شود.

دکتر محمدرضا پورعابدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید از ماه آینده، گفت: از دید حوزه پژوهش و فناوری، انتظار از دولت آینده این است که کشور به صورت دانش بنیان اداره شده و اقدامات دولت بر اساس کارهای کارشناسی و تجربیات گذشته پیش برود.

پورعابدی گفت: در حال حاضر این روال در کشور وجود دارد که یک رییس جمهور بعد از هشت سال کنار می رود و دولت بعدی آن با شعارهایی که نشان از تغییرات اساسی دارد روی کار می آید و این میان برنامه های کشور دستخوش تغییر می شود و بهتر آن است که یک مسیر برای توسعه تعیین شده و هر رییس جمهور برنامه های خود را بر اساس آن برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانیم با رفع تحریم ها کشور به بازارِ خارجی ها تبدیل شود

نگرانیم با رفع تحریم ها کشور به بازارِ خارجی ها تبدیل شود