مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 02:402021-06-29اجتماعي

شهید بدون غسل وکفن روستای پسیخان رشت


پیکر پاک و مطهر شهید محمدعلی خرسندی پس از 9 ماه مفقودی در میان حزن و اندوه فراوان مردم منطقه، بدون غسل و کفن در گلزار شهدای روستای پسیخان رشت به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید محمدعلی خرسندی معروف به سیروس در سال 1353 در یک خانواده مؤمن و مذهبی در روستای پسیخان شهرستان رشت دیده به جهان گشود.

وی در دامن پرمهر پدرو مادر زحمتکش روستایی خود پرورش یافت و در سن هفت سالگی سال  در سال1360 در مدرسه شهید ناصر ترکامن همان منطقه مشغول به تحصیل شد.

محمدعلی از همان دوران کودکی، هر زمان که پدر و مادر برای نماز آماده می شدند او نیز خود را مهیا خواندن نماز می کرد و نماز خود را همیشه اول وقت می خواند و راه مکتب اسلام را از طریق خانواده جستجو می کرد.

وی پس از دوره ابتدایی دوره راهنمایی را در مدرسه شهید مهدی عراقی روستای پسیخان گذراند و در حین تحصیل نیز همواره در روستای خود در مسجد صاحب الزمان (ع) راسته کنار پسیخان فعالیت مذهبی و انقلابی داشت.

محمدعلی در جلسات اسلحه شناسی که از طرف پایگاه های شهید زیبا طلب و شهید مقدادی در مسجد برپا می شد شرکتی فعال داشت و فنون اولیه رزمی را در مساجد مذکور فراگرفت.

 او برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان به همراه دایی خود به شهرستان اردبیل رفت و در آنجا سال اول رشته فنی حرفه ای ماشین افزار را سپری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بدون غسل وکفن روستای پسیخان رشت

شهید بدون غسل وکفن روستای پسیخان رشت