مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-29ورزشي

ژیمناستیک از نونهالی باید تقویت شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی باید از بدو نونهالی مورد توجه ویژه قرار گیرد و این رشته ها تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک کردستان با اشاره به اینکه رشته های( دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک) جزو رشته های مادر محسوب می شود گفت: این رشته ها یک اصل برای رشد و توسعه جامعه ورزشی کشور محسوب می شود.

وی عملکرد هیات ورزشی ژیمناستیک استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: گرچه وقفه ای چهار ساله در ژیمناستیک استان اتفاق افتاده است اما این وقفه با همت داوران و مربیان جبران شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های قروه، مریوان و بیجار با مشکل سالن مواجه هستند افزود: مصوب شده است  سالن چند منظوره به هیات های شهرستانی اختصاص یابد.

وی همچنین نبود بودجه عمرانی برای شهرستان ها را یکی دیگر از مشکلات برشمرد و گفت: فرماندار آن شهرستان هر چه مصوب کند ما مجبور به اجرای آن هستیم.

جولایی همچنین هزینه خرید وسایل ورزشی ژیمناستیک را بسیار گزاف دانست و افزود: برای خرید وسایل و تجهیزات ژیمناستیک باید هزینه زیادی پرداخت کنیم.

وی ضمن قدردانی از هیات ورزشی ژیمناستیک استان برای انتخاب چهار ساله دیگر شیخ احمدی آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژیمناستیک از نونهالی باید تقویت شود

ژیمناستیک از نونهالی باید تقویت شود