مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-29اقتصادي

توسعه استان کردستان در گرو توسعه حمل و نقل است


استاندار کردستان توسعه استان را در گرو بهره برداری از پروژه های حمل و نقل دانست و گفت: بهره برداری از پروژه محور جدید سنندج-مریوان سبب ارتقا ایمنی در این محور و توسعه هرچه بیشتر استان خواهد شد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان توسعه استان را در گرو بهره برداری از پروژه های حمل و نقل دانست و گفت: بهره برداری از پروژه محور جدید سنندج-مریوان سبب ارتقا ایمنی در این محور و توسعه هرچه بیشتر استان خواهد شد.

بهمن مرادنیا امروز (8تیر) در مراسم بهره برداری از پروژه محور جدید سنندج-مریوان اظهار کرد: امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم پروژه مهم راه آهن همدان-سنندج نیز به بهره برداری برسد.

وی به اهمیت پروژه فرودگاه سقز و نقش آن در توسعه استان گریزی زد و افزود: امید که در این مدت باقی مانده از عمر دولت دوازدهم فرودگاه سقز به عنوان دومین فرودگاه استان به بهره برداری برسد.

استاندار کردستان در خصوص پروژه راه آهن همدان – سنندج گفت: طی 16 ماه اخیر، اعتبارات ویژه ای به پروژه راه آهن همدان-سنندج تخصیص داده شده است و از مسئولین کشوری خواستار تداوم اعتبار لازم برای بهره برداری از این پروژه هستیم.

وی در پایان سخنان خود این نوید را به مردم استان کردستان داد که با تلاش های صورت گرفته و پروژه های در حال بهره برداری، استان به سمت توسعه حرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان کردستان در گرو توسعه حمل و نقل است

توسعه استان کردستان در گرو توسعه حمل و نقل است