مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-29ورزشي

به مجموعه ورزشی شهرستان ملایر توجه ویژه شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر این شهرستان را مهد ورزش دانست و گفت: شهرستان ملایر ظرفیت و لیاقت میزبانی تیم های بزرگ تر و دیگر مجموعه های ورزشی را دارد و هیئت فوتبال استان باید توجه ویژه به مجموعه ورزشی شهرستان داشته باشد.

- ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر این شهرستان را مهد ورزش دانست و گفت: شهرستان ملایر ظرفیت و لیاقت میزبانی تیم های بزرگ تر و دیگر مجموعه های ورزشی را دارد و هیئت فوتبال استان باید توجه ویژه به مجموعه ورزشی شهرستان داشته باشد.

قدرت الله ولدی سه شنبه 8 تیرماه در بازدید از روند برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کشور به میزبانی ملایر، اظهار کرد: مسابقات لیگ فوتسال کشور در رده سنی نوجوانان و نونهالان در گروه های 2و3 از 5 تیرماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در حال برگزاری است.

ولدی با بیان اینکه در هر گروه 6 تیم و در مجموع 6 گروه در این مسابقات به رقابت میپردازند، تصریح کرد: شهرستان ملایر با محوریت اداره ورزش و جوانان و هییت فوتبال و فوتسال شهرستان میزبان تیم های شرکت کننده از 9 استان کشور است.

وی افزود: برگزاری و میزبانی این مسابقات نشان داد که شهرستان ملایر ظرفیت و لیاقت میزبانی تیم های بزرگ تر و دیگر مجموعه های ورزشی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مجموعه ورزشی شهرستان ملایر توجه ویژه شود

به مجموعه ورزشی شهرستان ملایر توجه ویژه شود