مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-29ورزشي

مرتضی اویسی: وزارت ورزش از بدنسازی حمایت کند


چهره شاخص رشته بدنسازی و دارنده 6 عنوان جهانی خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش به ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته شد و گفت: نباید میان رشته مهمی چون بدنسازی و سایر رشته ها تا این حد تفاوت باشد.

- مرتضی اویسی در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از نحوه برگزاری اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ، اظهار کرد: با وجودی که شاهد برگزاری اولین دوره این رقابت ها بودیم اما سطح کمی و کیفی رقابت ها خوب بود و شاهد رقابت های جذابی میان تیم های مدعی بودیم.

در نهایت پس از برگزاری مراحل مقدماتی لیگ، مسابقات مرحله نهایی طی 2 روز میان 4 تیم هیات کرمانشاه، استحکام سازه شانی بابلسر، نیروی زمینی ارتش و ملی حفاری اهواز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد که در پایان تیم های ملی حفاری، نیروی زمینی و هیات کرمانشاه به ترتیب بر سکوی اول تا سومی لیگ پاورلیفتینگ قرار گرفتند.

نایب رییس یازمان لیگ پاورلیفتینگ، با تاکید بر کار بسیار خوب فدراسیون بدنسازی در راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ، خاطرنشان کرد: برگزاری اولین دوره این رقابت ها در شرایط خوبی برگزار شد و قطعا برای دوره های بعد نیز بر نقاط قوت این رقابت ها افزوده خواهد شد.

برگزاری لیگ قطعا به رشد و شکوفایی این رشته و ظهور استعدادها در سراسر کشور منجر می شود و به بحث درآمدزایی ورزشکاران نیز که زحمات زیادی را متحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی اویسی: وزارت ورزش از بدنسازی حمایت کند

مرتضی اویسی: وزارت ورزش از بدنسازی حمایت کند