مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-28اقتصادي

مهمترین موانع و چالش های تولید در بخش کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی موازی کاری بخش های مختلف دراستعلام اطلاعات را یکی از عمده ترین مشکلات بخش کشاورزی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی با موضوع  رفع وزارت جهاد کشاورزی اعم از اداره کل دامپزشکی، امور عشایر، شرکت پشتیبانی دام، منابع طبیعی و مدیریتها و معاونت های تخصصی ستاد سازمان جهاد کشاورزی استان است.

فتحی با بیان اینکه برخی موانع با همکاری دستگاه های دیگر دولتی غیر از وزارت جهادکشاورزی قابل پیگیری است، افزود: بخش کشاورزی با شرکت آب منطقه ای وزارت نیرو، بانک های عامل که تامین کننده منابع بوده و کارگروه های استانداری برای رفع موانع واحدهای کشاورزی در تعامل است.

وی افزود: برای هماهنگی و رفع موانع واحدها که با همکاری دستگاه های دیگر قابل پیگیری است، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری شکل گرفته است.

فتحی با اشاره به اقدام معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان در شناسایی واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد در کل استان در حوزه های مختلف گفت: این اقدام باعث شد تا یک بانک اطلاعاتی از وضعیت همه واحدهای بخش کشاورزی در استان بدست آید و برای رفع موانع تولید می توان از این ظرفیت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین موانع و چالش های تولید در بخش کشاورزی

مهمترین موانع و چالش های تولید در بخش کشاورزی