مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-28اقتصادي

واکسیناسیون 2000 رأس دام علیه لمپی اسکین در اسدآباد


سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد از انجام واکسیناسیون لمپی اسکین در این شهرستان خبر داد و گفت: واکسیناسیون دام ها علیه بیماری لمپی اسکین از اول تیر ماه در شهرستان اسدآباد توسط اداره دامپزشکی در قالب اکیپ های بخش دولتی آغاز شده که پیش بینی می شود 2000 رأس .

- ایسنا/همدان سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد از انجام واکسیناسیون لمپی اسکین در این شهرستان خبر داد و گفت: واکسیناسیون دام ها علیه بیماری لمپی اسکین از اول تیر ماه در شهرستان اسدآباد توسط اداره دامپزشکی در قالب اکیپ های بخش دولتی آغاز شده که پیش بینی می شود 2000 رأس گاو و گوساله در کانون های روستایی علیه این بیماری به صورت رایگان واکسینه شوند.

دکتر احمد همدانی در گفت و گو با ایسنا،از اجرای طرح سم پاشی رایگان اماکن دامی و جمعیت دامی این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تعداد9000 رأس گوسفند و بز، 700رأس گاو و گوساله و34 هزار متر مربع اماکن دامی توسط اکیپ های دامپزشکی شهرستان مورد سم پاشی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به شروع فصل گرما و لزوم کنترل حشرات ناقل بیماری، طرح سمپاشی دام و اماکن دامی روستایی سطح شهرستان انجام شد، اظهار کرد: عملیات سم پاشی در نواحی روستایی یکی از وظایف دامپزشکی است که در اداره دامپزشکی شهرستان همانند سال های گذشته با توان مضاعف برنامه های رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 2000 رأس دام علیه لمپی اسکین در اسدآباد

واکسیناسیون 2000 رأس دام علیه لمپی اسکین در اسدآباد