مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-28حوادث

دستگیری جاعل عناوین نظامی در پایتخت


دستگیری جاعل عناوین نظامی، سارق حرفه ای منطقه لواسان، کشف قاچاق سه میلیاردی در آزادگان و استرداد 970 میلیون تومان به مال باختگان کلاهبرداری سایبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اعلام کرد: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی با عنوان مامور ضمن بازدید از واحدهای صنفی با ترفند مساعدت برای ارائه نکردن گزارش، مبالغی را اخاذی می کند، ماموران ما وارد عمل شدند.

سرهنگ نادر مرادی ادامه داد: پس از اقدامات پلیسی، متهم شناسایی و حین بازدید از یک واحد صنفی حوالی خیابان شریعتی دستگیر و به پلیس امنیت منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه، متهم پس از بازجویی با اعتراف به بزه انتسابی، برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: تاکنون سه شاکی با مجموع 100 میلیون تومان کلاهبرداری شناسایی شده اند.

دستگیری سارق باطری خودرو در محله لواسان رییس کلانتری 166 لواسانات اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری های خودرو و فعالیت یک سارق در ارتکاب به این سرقت ها، ماموران با استفاده از دوربین های مداربسته و سرنخ های برجای مانده از متهم، یک سارق میان سال حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل عناوین نظامی در پایتخت

دستگیری جاعل عناوین نظامی در پایتخت