مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 16:102021-06-28پزشكي

کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 698 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

- دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 172 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد 62 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 2 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 49 هزار و 880 نفر بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 171 رپید تست انجام شده که 9 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های گچساران و بویراحمد و از 321 نمونه pcr انجام شده 28 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران و بهمیی بود.

دکتر یزدان پناه تاکید کرد: رفتار اجتماعی مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا بسیار موثر است، چنانچه بسیاری از افراد بی توجهی عجیبی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دارند که این امر می تواند مخرب بوده و در صورت تداوم، عاملی برای مقررات سختگیرانه تر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با توجه به ابتلا استان های مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد