مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-28ورزشي

تصویر دختران بسکتبالیست روی بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن


بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن طی روزهای گذشته با تصویر تیم بسکتبال زنان در سراسر شهر دیده می شود که شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید چرا به جای تصویر یکی از محصولات این شرکت و یا خودرو شاهد تصویر یک تیم بسکتبال هستیم.

- بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن طی روزهای گذشته با تصویر تیم بسکتبال زنان در سراسر شهر دیده می شود که شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید چرا به جای تصویر یکی از محصولات این شرکت و یا خودرو شاهد تصویر یک تیم بسکتبال هستیم.

جالب است بدانید که این گروه مسئولیت اجتماعی خود را با حمایت از ورزشکاران به نحو احسن انجام داده است و تیم بسکتبال گروه بهمن به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری در میان زنان محسوب می شود.

گروه بهمن از سال 1395 با رویکردی جدید به دنبال پوشش نیازهای بازار حمل و نقل است که حتی تحریم های علیه ایران هم نتوانست مانع حرکت این شرکت شود و در همین راستا از دو خودروی جدید دیگنیتی و فیدلیتی رونمایی کرده است که با استانداردهای روز دنیا برابری می کند و با استقبال عموم مواجه شده است.

خودرو فیدلیتی به عنوان نخستین اس یو وی ساحت داخل با مالکیت پلتفرم شناخته می شود که با امکانات بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر دختران بسکتبالیست روی بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن

تصویر دختران بسکتبالیست روی بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن