مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-28اقتصادي

یکپارچه سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی در اردستان


رییس آبفای اردستان با اشاره به یکپارچه سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستا گفت: برای اجرای طرح های آب و فاضلاب اردستان بیش از سه هزار و 362 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

- ، رضا دهقانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های آب و فاضلاب اردستان بیش از سه هزار و 362 میلیارد تومان است.

وی افزود: اصلاح و توسعه شبکه داخلی شهر مهاباد و اتصال شبکه آبرسانی مجتمع روستایی موغار به آب شیرین کن مهاباد پس از 12 سال انجام شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان خاطرنشان کرد: شبکه انتقال و انشعاب های روستای حسین آباد در بخش مهاباد به طول چهار کیلومتر اصلاح شده است.

وی با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی در سال جاری تاکید کرد: پیش بینی می شود در فصل تابستان تعداد روستاهای نیازمند آبرسانی سیار به 90 روستا افزایش یابد.

دهقانی با اشاره به اینکه 108 روستای این شهرستان زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب هستند، تصریح کرد: انتظار می رود با طرح های اجرا شده و تکمیل طرح مجتمع آب رسانی روستایی حجم آبرسانی با تانکر کاهش محسوس داشته باشد.

مدیر آب و فاضلاب اردستان با اشاره به یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی در اردستان خاطرنشان کرد: لوله گذاری و توسعه شبکه انتقال روستای کچوسنگ و شیرازان به طول چهار کیلومتر از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی در اردستان

یکپارچه سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی در اردستان