مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-28سياسي

عزیمت شورای تامین به «دهلران» برای حل مشکلات قومی و قبیله ای


امام جمعه دهلران در جلسه ای که با حضور شورای تأمین دهلران برای حل مشکلات قومی قبیله ای برگزار شده بود گفت: دین اسلام جایگاه ویژه ای برای عفو و بخشش از گناه دیگران در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز امام جمعه دهلران در نشستی با حضور مسوولین دهلران، شورای تامین، بزرگان و متنفذین دشت عباس در خصوص حق اختلاف قومی و قبیله ای ضمن تاکید به اصلاح برخی سنت های غلط در رابطه با موضوعات مربوط به قتل و خون بس گفت: دین اسلام جایگاه ویژه ای برای عفو و بخشش از گناه دیگران در نظر گرفته است.

وی افزود: مردم عزیز دشت عباس که از ولایت مدارترین مردم منطقه هستند، لازم است در رابطه با این موضوع نیز با پیروی از سیره اهل بیت (ع) در این عمل خداپسندانه اهتمام بورزند.

اولویت ما حل مسائل و مشکلات است فرماندار دهلران نیز در این جلسه گفت: تشکیل این چنین جلسات نشان دهنده ارتباط مردم و حاکمیت است و همواره اولویت ما برای حل مسائل و مشکلات از طریق گفت وگو است.

وی افزود: لازم است یک شورای حاکمیتی در رابطه با رسیدگی به مشکلات عشایر و قبایل دشت عباس و حمایت از شورای محلی تشکیل شود تا کسی نتواند آرامش مردم را بر هم بزند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد برای رسیدگی بیشتر به این مشکلات در منطقه، دو شورا در سطح محلی و حاکمیتی تشکیل تا اختلافات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت شورای تامین به «دهلران» برای حل مشکلات قومی و قبیله ای

عزیمت شورای تامین به «دهلران» برای حل مشکلات قومی و قبیله ای