مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-28سياسي

رونمایی از پنج کتاب در خرم دره


طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستانی و اصحاب فرهنگ و رسانه، از پنج کتاب به مناسبت بزرگداشت روز قلم رونمایی شد.

- ایسنا/زنجان طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستانی و اصحاب فرهنگ و رسانه، از پنج کتاب به مناسبت بزرگداشت روز قلم رونمایی شد.

فرماندار خرم دره ظهر امروز (هفتم تیرماه) در مراسم رونمایی از پنج کتاب در این شهرستان با اشاره به تلاش اصحاب فرهنگ و هنر در خصوص اعتلای فرهنگ و هنر این منطقه، اظهار کرد: ذات انسان با هنر عجین شده و هنر چون از ذات انسان نشات می گیرد، همیشه ماندگار است.

حجت محمدی با بیان اینکه فرهنگ و هنر همواره جایگاه بزرگی در بین مردم در همه ادوار داشته و خواهد داشت، ادامه داد: هنری جاودان است که در راستای رشد و بالندگی انسان ها به خدمت گرفته شود.

وی با یادآوری اینکه مطالعه، انسان را از هویت خود باخبر می کند و راه درست زیستن را به او می آموزد، اضافه کرد: کتاب همواره در همه ادوار کمک حال بشر بوده است تا آدمی با اندیشه های سالم در مسیر درست زندگی گام بردارد.

اگر خوب دقت کنیم می توان اندیشه های درست را از درون یک کتاب بیرون کشید و آن را به عنوان یک الگوی درست در زندگی قرار داد.

این مسئول با اشاره به اینکه کتاب به ما می آموزد که اندیشه های انسان باید سرشار از آموزه های معنوی، منطقی، عرفانی و حقیقی باشد، عنوان کرد: مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پنج کتاب در خرم دره

رونمایی از پنج کتاب در خرم دره