مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-28سياسي

لزوم توانمندسازی و درمان معتادان در مناطق حاشیه نشین


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اعتیاد از جمله آسیب های بزرگ اجتماعی است گفت:باید برای حل معضل اعتیاد نگاه پیشگیرانه داشته باشیم.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین جلسه طرح تحول محلات کشور که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از معضلات اساسی در محله و مناطق حاشیه نشین کشور اعتیاد است؛ تصریح کرد: اعتیاد از جمله آسیب های بزرگ اجتماعی است و زمینه ساز بروز سایر آسیب هایی نظیر فقر و فروپاشی خانواده را به همراه دارد.

دکتر آقا محمدی با بیان اینکه یکی از اولویت های اساسی مجموعه نظام و وزارت کشور طی سال های اخیر سامان دهی محلات و مناطق حاشیه نشین کشور است؛ گفت: در این راستا سازمان دهی موضوع اعتیاد به صورت ریشه ای با ارائه آموزش های فنی لازم و از سوی دیگر ایجاد اشتغال و به کارگیری آنها در کارهای تولیدی می تواند این چالش اساسی را در محلات کشور حل و فصل سازد.

وی در این خصوص گفت: باید در حل چالش اعتیاد نگاه حل المسائلی و پیشگیرانه داشته باشیم و اجازه ندهیم بعد از گسترش چالش اعتیاد در مرحله بعدی به فکر حل این مساله باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توانمندسازی و درمان معتادان در مناطق حاشیه نشین

لزوم توانمندسازی و درمان معتادان در مناطق حاشیه نشین