مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-28سياسي

برگزاری وبینار آموزشی مدیریت استراتژیک


معاون سازمان مدیریت بحران شهر تهران از طراحی سامانه پشتیبانی تصمیم گیری و برگزاری وبینار آموزشی مدیریت استراتژیک خبر داد.

- ، اسماعیل سلیمی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این خبر افزود: بر اساس تجربیات حوادث گذشته، مدیرانی که وظیفه پاسخگویی و مدیریت حوادث و سوانح را بر عهده دارند، در زمان وقوع حوادث و سوانح غالباً تحت فشار قرار می گیرند و از کیفیت تصمیم گیری آنها کاسته و باعث می شود پاسخ آنها ناکارآمد باشد.

بر همین اساس یکی از راه کارهای کمک به مدیران در زمان رویارویی با حوادث، طراحی سامانه پشتیبان تصمیم گیری (DSS) است.

سلیمی تصریح کرد: این سامانه ویژه تصمیم سازی و ارائه تصمیمات مناسب در شرایط بحرانی طراحی شده و مخاطبان اصلی آن اعضای عمومی و تخصصی ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه، سازمان های تخصصی و گروه های واکنش اضطراری محله (دوام) به عنوان بازوی اجرایی سازمان مدیریت بحران شهر تهران است.

وی افزود: اطلاعات مخاطرات شهری و چالش هایی که منجر به سانحه می شود توسط گروه های دوام، پرسنل ستاد مدیریت بحران مناطق و اعضا سازمان های تخصصی در این سامانه بارگذاری می شود و آنها باید در گام نخست با مؤلفه های اصلی مدیریت استراتژیک آشنا باشند تا بتوانند از این سامانه استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار آموزشی مدیریت استراتژیک

برگزاری وبینار آموزشی مدیریت استراتژیک