مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-28سياسي

جوابیه جاویدنیا درباره مطالب مطروحه در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری


جواد جاویدنیا از قضات قوه قضاییه به دنبال مطالب نسبت داده شده به وی در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری جوابیه ای را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جواد جاویدنیا از قضات به شماره 4261/ن7 – 1/12/1397 مبنی بر پالایش اینستاگرام به گونه ای که با هیچ فیلترشکنی قابل بهره برداری نباشد.

حقیر که با سمت دادیاری دادسرای دیوانعالی کشور، با حکم دادستان محترم کل کشور، به عنوان سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه منصوب شده بودم، به دلیل اختلاف نظرهایی با دادستان کل کشور، با تأکید و اصرار ایشان و پس از دعوت به همکاری از ناحیه ریاست محترم دادگستری کل استان تهران و موافقت ریاست محترم قوه قضاییه و حکم مأموریت ایشان، با حفظ سمت مأمور به خدمت در سمت معاونت قضایی دادگستری کل استان تهران شدم و به عنوان معاون فضای مجازی دادگستری کل استان مشغول به کار شدم و کاربرد واژه عزل توسط ریاست محترم قوه قضاییه کذب محض است.

عبارت با وجود آنکه هیچگونه مسئولیت رسمی و قضایی درخصوص اعلام نظر و تصمیم پیرامون فیلترینگ اینستاگرام نداشت، نامه ای در این خصوص صادر کرد عبارتی است که بخشی از آن منوط به اظهارنظر نهایی دادسرای انتظامی قضات است و ارتباطی با رسانه ها ندارد، از سوی دیگر این حقیر بارها اعلام کرده ام و دفاعیات مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه جاویدنیا درباره مطالب مطروحه در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری

جوابیه جاویدنیا درباره مطالب مطروحه در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری