مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-28اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بوشهری


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو تحصیل و پیش دبستانی در 43 پایگاه پیش بینی شده استان آغاز به کار کردند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو تحصیل و پیش دبستانی در 43 پایگاه پیش بینی شده استان آغاز به کار کردند.

علیمراد کرمی امروز در آیین آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان بوشهر اظهار کرد: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده 178 نفر عوامل اجرایی و 27 آزماینده و ناظر تخصصی در پایگاه های کار سنجش 23 هزار نوآموز بدو تحصیل و پیش دبستانی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: امسال سه پایگاه به شمار پایگاه های سنجش نوآموزان استان بوشهر افزوده شده است تا از ازدحام مراجعه کنندگان پیشگیری و خانواده ها با اطمینان خاطر، فرزندان خود را به پایگاه های سنجش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: هدف از اجرای برنامه سنجش سلامت نوآموزان شناسایی و تشخیص به موقع مشکلات، اقدام و مداخله اصلاحی به موقع، جای دهی مناسب نوآموز در مدرسه، جلوگیری از افت تحصیلی، حفظ و ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری ها، شناسایی میزان شیوع اختلال ها، تهیه شناسنامه الکترونیک سلامت، پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بوشهری

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بوشهری