مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-28اقتصادي

حذف ممنوعیت احاث واحد مرغداری در کهگیلویه ویراحمد/نقدینگی مشکل واحدهای فعال


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ممنوعیت احداث واحدهای مرغداری در استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رضا بهنام پور در نشست گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وجود 143 واحد مرغداری گوشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت تولید این واحدها، دو میلیون و 637 قطعه است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از تعداد 143 واحد مرغداری 102 واحد فعال هستند که 30 واحد راکد قابل احیاء  و 11 واحد غیرقابل احیاء هستند.

وی خاطرنشان کرد: از 30 واحد راکد قابل احیاء سال گذشته 4 واحد با ظرفیت تولید 100 قطعه فعال و به چرخه تولید بازگشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: عمده مشکلات واحدهای مرغداری،  فرسودگی کل ابنیه،ساختمان و تجهیزات بوده، ضمن اینکه نبود نقدینگی از دیگر مشکلات واحدها است که  با تزریق اعتبارات سرمایه ای و نقدینگی تعداد زیادی تا پایان سال فعال می شود.

بهنام پور با بیان اینکه مشکل واحدهای فعال و نیمه فعال نقدینگی است، افزود: 11واحدی که قابل احیاء نیستند تعیین تکلیف شوند پروانه آنها ابطال و از جای دیگر مجوز اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مرداد 95 تا 99 مجوز احداث واحدهای مرغداری گوشتی و تخم گذار ممنوع بوده اما سال گذشته استان نامه ای به وزارت جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ممنوعیت احاث واحد مرغداری در کهگیلویه ویراحمد/نقدینگی مشکل واحدهای فعال

حذف ممنوعیت احاث واحد مرغداری در کهگیلویه ویراحمد/نقدینگی مشکل واحدهای فعال