مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28اجتماعي

خشکسالی زادآوری گونه های جانوری همدان را کاهش داد


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از سرشماری وحوش شاخص استان از ابتدای تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: این سرشماری تا 15 تیرماه ادامه دارد.

- ایسنا/همدان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از سرشماری وحوش شاخص استان از ابتدای تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: این سرشماری تا 15 تیرماه ادامه دارد.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرشماری گونه های جانوری از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا 15 ماه جاری ادامه دارد و ابتدای این سرشماری تا کنون شاهد کاهش زادآوری حیوانات هستیم که ناشی از تأثیرات خشکسالی است.

صفی خانی با بیان اینکه سرشماری گونه های شاخص دو بار در سال انجام می شود، تصریح کرد: سرشماری تابستانه با هدف برآورد نرخ زادآوری حیات وحش انجام می شود و عمده هدف ما بیشتر برای این است که در مورد وضعیت زاد آوری در منطقه اطلاعات کسب کنیم.

وی ادامه داد : سرشماری زمستانه نیز سرشماری اصلی مجموعه محیط زیست محسوب می شود که کل جمعیت گونه های جانوری را مورد بررسی و پایش قرار می دهد.

معاون محیط زیست طبیعی اداره محیط زیست به تأثیرات خشکسالی بر تعداد گونه های جانوری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خشکسالی به طور مستقیم و غیرمستقیم بر تعداد گونه های مناطق حفاظت شده تأثیر گذار است و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی زادآوری گونه های جانوری همدان را کاهش داد

خشکسالی زادآوری گونه های جانوری همدان را کاهش داد