مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-28اجتماعي

انجام طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان بوشهر در 43 پایگاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو تحصیل و پیش دبستانی توسط 43 پایگاه پیش بینی شده در این استان آغاز شد.

- ، علیمراد کرمی صبح دوشنبه در آیین آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان بوشهر اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال 23 هزار نوآموز بدو تحصیل و پیش دبستانی به پایگاه های سنجش مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اضافه شدن سه پایگاه به شمار پایگاه های سنجش نوآموزان در این استان خبر داد و گفت: افزایش تعداد پایگاه ها برای جلوگیری از ازدحام و اطمینان خاطر خانواده ها برای آوردن فرزندان خود به پایگاه های سنجش است.

وی از دو نوبته بودن پایگاه های سنجش در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، کنگان و جم به دلیل آمار بالای نوآموزان خبر داد و افزود: سال گذشته 98.

3 درصد از نوآموزان این استان سنجش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امسال تلاش می شود همه نوآموزان مورد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گیرند، اضافه کرد: در سنجش سال قبل هزار و 370 نفر به آزمون آمادگی تخصصی ارجاع شدند که پس از آزمون تخصصی، 730 کودک بدون مشکل و 620 نفر دیرآموز تشخیص داده شدند که در مدرسه های عادی تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان بوشهر در 43 پایگاه

انجام طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان بوشهر در 43 پایگاه