مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-28سياسي

/یادداشت/ خزانِ وعده های بهاری


در لرستان پروژه های نیمه تمام بی شماری وجود دارد که هر چند وقت یکبار وعده ی جدیدی برای افتتاح یا تعیین تکلیف آنها به گوش می رسد اما فقط در حد وعده باقی می ماند.

- ایسنا/لرستان در لرستان پروژه های نیمه تمام بی شماری وجود دارد که هر چند وقت یکبار وعده ی جدیدی برای افتتاح یا تعیین تکلیف آنها به گوش می رسد اما فقط در حد وعده باقی می ماند.

برای هر کدام از این دست پروژه ها که به وفور در لرستان یافت می شود در دولت های مختلف چندین وعده رسانه ای شده اما همچنان نیمه تمام هستند و برای افتتاح نیاز به کارهای زیادی دارند.

در این بین تا پایان خرداد 1400 قرار بود برخی سدها آب گیری و پروژه هایی افتتاح شود، بازگشت کارخانجاتی به مدار تولید، تعیین تکلیف و وعده هایی از این دست هم مورد انتظار بود، اما بسیاری از آنها محقق نشد و هم چنان همانی هستند که پیش از وعده ها بودند.

وعده آبگیری سد کمندان و تاج امیر که از سال ها پیش پروژه آنها آغاز شده در چند وقت اخیر رسانه ای شد اما مطابق انتظار به خرداد نرسیدند.

بهره برداری از آزادراه خرم آباد- بروجرد یکی دیگر از پروژه ها بود که براساس وعده مسئولان تا پایان خرداد 1400 باید مورد بهره برداری قرار می گرفت اما این گونه نشد و بلافاصله وعده جدید از راه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/یادداشت/ خزانِ وعده های بهاری

/یادداشت/ خزانِ وعده های بهاری