مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-28سياسي

وضعیت مطلوب زندان زنان تهران/ لزوم صیانت از حقوق بانوان


رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید کرد.

- ، حجت الاسلام علی عبدالهی طی بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بانوان، بایستی شرایطی فراهم شود تا از بروز گرفتاری هایی که موجب مجازات زندان برای این افراد می شود، پیشگیری گردد.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گفت: بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، در زمینه صیانت از حقوق زندانی و امور قضایی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد و گزارش امروز محضر ریاست محترم قوه قضاییه ارائه خواهد شد.

معاون رییس قوه قضاییه ادامه داد: امید است در دستگاه عدلیه توفیق داشته باشیم در راستای حفظ موازین قانونی و شرعی مددجویان زن، بیش از گذشته نسبت به انجام وظایف قضایی اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ضمن مثبت ارزیابی نمودن شرایط نگهداری و فعالیت های بخش های مختلف آن مرکز گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه ای در ندامتگاه زنان صورت گرفته که از مدیرکل زندان های استان تهران، مدیر ندامتگاه و همکارانشان تقدیر و تشکر نموده، آرزوی توفیق روزافزون برایشان دارم.

بنا به این خبر، در پایان بازدید، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی به مناسبت هفته قوه قضاییه و پاسداشت تلاش های کارکنان این عرصه که سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب زندان زنان تهران/ لزوم صیانت از حقوق بانوان

وضعیت مطلوب زندان زنان تهران/ لزوم صیانت از حقوق بانوان