مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-28اقتصادي

تامین نهاده های دامی در اولویت است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه امسال تامین نهاده های مورد نیاز در بخش های طیور و دام، اولویت بوده است، تاکید کرد که تا رسیدن فصل بارش، - تامین نیاز به نهاده ها از طریق واردات در دستور کار قرار دارد.

احمد طمراسی در خصوص تامین نهاده های دامی تا شروع فصل بارش ها، گفت: نهاده های دامی مورد نیاز برای دامداران درقالب ذخایر استراتژیک تامین شده و روند واردات برای تامین این نهاده ها توسط وارد کنندگان نیز تسهیل و عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، طمراسی افزود: در حال حاضر این نهاده ها به میزان نیاز وارداتی در بنادر وجود دارد و در حال تامین خودرو و تجهیزات انتقال این نهاده ها هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به تاثیر منفی خشکسالی سال زراعی جاری بر نهاده های دامی، گفت: از ابتدای امسال نهاده های مورد نیاز در بخش طیور به طور 100 درصد از طریق سامانه تامین نهاده ها تامین شده است.

طمراسی افزود: در بخش دام های بزرگ و مرتعی نیز در حال تامین نهاده های مورد نیاز هستیم و از ابتدای امسال تاکنون 120 هزارتن انواع نهاده از جمله ذرت، سویا، جو در اختیار دامداران و واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی قرارگرفته شده و بعلاوه وزارت جهاد کشاورزی به منظور حمایت در شرایط ویژه استان فارس نزدیک به 70 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده های دامی در اولویت است

تامین نهاده های دامی در اولویت است