مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 15:502021-06-27سياسي

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است


کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است که عملیات ساخت آن هفت سال طول کشیده است.

- ایسنا/اصفهان رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است که عملیات ساخت آن هفت سال طول کشیده است.

محمد باقر قالیباف، عصر امروز (یکشنبه-6 تیر) در آیین افتتاح کارخانه مقوا سازی شهر زواره اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارخانه بزرگترین کارخانه مقوا سازی در ایران است که البته به چهار کارخانه مانند کارخانه مقوا سازی زواره در ایران نیاز داریم تا واردات مقوا به صفر برسد.

وی افزود: مدیر این کارخانه از بروکراسی های اداری در مسیر احداث کارخانه که هفت سال به طول کشیده است گله مند بود، اما در دو سال آخر با تصمیمات محلی که در سطح استان و استانداری اصفهان گرفته شد امروز شاهد بهره برداری از کارخانه مقوا سازی زواره هستیم که با افتتاح آن بیش از 1000 نفر در سه شیفت مشغول به کار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم در سال رفع موانع تولید بتوانیم با کار جهادی این موانع را برطرف کنیم تا سرمایه گذاران و نیروهای جوان کشور با رویکرد دانش بنیان بهترین تولیدات را با کمترین هزینه داشته باشند و سبب شوند علاوه بر اشتغالزایی، تولید نیز رونق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است