مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-27اقتصادي

بهره برداری ازکارخانه تولید مقوای زواره اردستان با حضور رییس مجلس


بزرگترین کارخانه تولید مقوای پشت طوسی و پشت سفید کشور در زواره اردستان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، بزرگترین کارخانه تولید مقوای پشت طوسی و پشت سفید کشور در زواره اردستان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی با سه خط خمیر سازی پیشرفته، قابلیت تبدیل روزانه 300 تن ضایعات مقوا و کاغذ به محصول نهایی را دارد.

هدف از راه اندازی این کارخانه را استفاده بهینه از ضایعات کاغذ و مقوا است و  برای اولین بار در این کارخانه مقوای پشت سفید تولید می شود که در مصارف صنعتی، بهداشتی و دارویی کاربرد دارد.

با راه اندازی این واحد علاوه بر اشتغالزایی هزار و 200 نفر در چهار شیفت کاری، سالانه از ورود صد هزار تن مقوای پشت طوسی به کشور جلوگیری می شود که صرفه جویی هفتاد میلیون دلاری را در بر دارد.

 این کارخانه مقوا سازی با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده  و قابلیت تبدیل روزانه 300 تن ضایعات مقوا و کاغذ به محصول نهایی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،   رییس در سفر به این استان ، امشب هم در مراسم شب شهدای هفتم تیر اردستان سخنرانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری ازکارخانه تولید مقوای زواره اردستان با حضور رییس مجلس

بهره برداری ازکارخانه تولید مقوای زواره اردستان با حضور رییس مجلس