مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-27حوادث

انفجار مین در دهلران/ یک نفر مجروح شد


مصدوم 35 ساله این حادثه که دچار موج گرفتگی ناشی از انفجار نیز شده بود، پس از انجام اقدامات درمانی حیاتی توسط پرسنل فوریت پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اورژانس 115 ایلام گفت: بر اثر انفجار مین در منطقه چم هندی دشت عباس شهرستان دهلران یک نفر از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید.

عباس زیدی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ساعتی پیش بر اثر انفجار مین در منطقه چم هندی دشت عباس یک نفر از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید.

وی افزود: مصدوم 35 ساله این حادثه که دچار موج گرفتگی ناشی از انفجار نیز شده بود، پس از انجام اقدامات درمانی حیاتی توسط پرسنل فوریت پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با عراق به عنوان جبهه میانی دوران دفاع مقدس با وجود گذشت سال ها از ان دوران، هنوز با مواردی از انفجارهای گاه و بی گاه مین و دیگر ادوات نظامی باقی مانده از تجاوز بعثی مواجه است که اهالی دامدار و کشاورز منطقه را هدف قرار می دهد.

بعد از پایان جنگ تحمیلی اعلام شد که یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی و عرصه های طبیعی این استان به خصوص در شهرستان های مهران و دهلران آلوده به انواع مین، ضایعات جنگی و گلوله های عمل نکرده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مین در دهلران/ یک نفر مجروح شد

انفجار مین در دهلران/ یک نفر مجروح شد