مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-27سياسي

کابینه سیزدهم باید دربرگیرنده نیروهای باتجریه و جوان باشد


نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید افراد باتجربه انقلابی در کابینه سیزدهم به کار گرفته شوند، گفت: مفسدین نباید در دولت جدید منصوب یا ابقاء شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی گفت: انتظار داریم کابینه جدید دربرگیرنده افراد باتجربه انقلابی و انقلابیون بانشاط و جوان باشد و از کسانی که اسم مستعار شیطان بزرگ را کدخدا گذاشته اند، در این دولت استفاده نشود.

رضوانی اظهار داشت: چهره درخشان فسادستیز رییس دولت آینده مانع از آن خواهد بود که با عناوین شبهه منطقی و قانونی، آلودگان به فساد، منصوب یا ابقاء شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سکاندار سیاست خارجی در دولت آینده باید مجری سیاست های نظام در راستای تأمین منافع ملی باشد، فردی که ارتباط حقیقی با دنیا را در دستور کار قرار دهد نه اینکه منظورش از دنیا، فقط آمریکا باشد.

رضوانی گفت: بند 5 اصل 100 قانون اساسی زمانی اجرا می شود که از عناصری که دل در گروی وعده های شیطان بزرگ دارند، در هیچ سطح مدیریتی کلان استفاده نشود.

در صورتی که در سطوح بالای کابینه سیزدهم از افرادی که تجربه ممتد حضور در دولت ها را دارند، استفاده شود، باید مشخص شود این افراد در کوران انقلاب و حوادث بعد از آن چه کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه سیزدهم باید دربرگیرنده نیروهای باتجریه و جوان باشد

کابینه سیزدهم باید دربرگیرنده نیروهای باتجریه و جوان باشد