مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27سياسي

تامین آب روستای «تنوره» به همت بنیاد علوی ظرف 60 روز آینده به پایان می رسد


کلنگ ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به روستای تنوره بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه توسط دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه پیش از ظهر امروز کلنگ ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به روستای تنوره بخش فیروزآباد توسط حجت الاسلام امین سلیمی عبدحسینی؛ دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه به زمین زده شد.

حجت الاسلام سلیمی عبدحسینی در این مراسم که با حضور فرماندار کرمانشاه، جانشین رییس بسیج سازندگی استان، بخشدار فیروزآباد و نماینده شرکت آب و فاضلاب شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم منطقه فیروزآباد مردم شریف و قدردانی هستند، اظهار داشت: خدمت به جامعه از آموزه های اسلام است و ما باید با مشارکت هم باری از روی دوش مردم برداریم.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه راه 800 میلیون تومان اعلام کرد که نصف آن از محل اعتبارات بنیاد علوی که از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان است و نصف دیگر آن توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه تامین شده است.

سجاد نوری مدیر اجرایی پروژه های عمران و زیرساخت بنیاد علوی در استان کرمانشاه در ادامه این مراسم، گفت: کار لوله کشی داخلی روستا و خط انتقال آب و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب روستای «تنوره» به همت بنیاد علوی ظرف 60 روز آینده به پایان می رسد

تامین آب روستای «تنوره» به همت بنیاد علوی ظرف 60 روز آینده به پایان می رسد