مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-27اقتصادي

دولت جدید در حوزه اقتصاد چه اقداماتی می تواند انجام دهد؟


دولت جدید می تواند در دوره زمانی بسیار کوتاه مدت مباحث پولی، در کوتاه مدت آشتی مردم با بازار سرمایه، در میان مدت رفع موانع سرمایه گذاری در استان ها و در بلندمدت توسعه پایدار را دنبال کند.

- ایسنا/قزوین یک استاد دانشگاه گفت: دولت جدید می تواند در دوره زمانی بسیار کوتاه مدت مباحث پولی، در کوتاه مدت آشتی مردم با بازار سرمایه، در میان مدت رفع موانع سرمایه گذاری در استان ها و در بلندمدت توسعه پایدار را دنبال کند.

بیت الله اکبری مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دولت آینده ادامه دولت های دیگر است چون گذشته و آینده با یکدیگر گره خورده اند و دولت نمی تواند از گذشته جدا باشد.

وی اشاره کرد: مشکلات اقتصادی در 2 دهه اخیر زیاد بوده است و همه عوامل دست به دست هم داده اند و سیاست های پولی و مالی یکی از این مشکلات است البته در ایران دخالت دولت در اقتصاد نیز باعث شده است بخش خصوصی هم ذلیل شود و خودش را از بخش سرمایه گذاری در ایران خارج کند، هرچند که تحریم ها اوضاع اقتصادی را تشدید کرده اما عوامل اصلی، مشکلات داخلی بوده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دولت آینده راه دولت قبل را ادامه می دهد و باید یک سری از مشکلاتی که دولت های گذشته ناخواسته به اقتصاد ایران تحمیل کرده اند را حذف کند که از جمله آن ها می توانیم به سیاست پولی و رشد شدید نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید در حوزه اقتصاد چه اقداماتی می تواند انجام دهد؟

دولت جدید در حوزه اقتصاد چه اقداماتی می تواند انجام دهد؟