مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-27اقتصادي

تثبیت 19800 شغل در آذربایجان غربی با پرداخت تسهیلات کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از تداوم فرصت ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از تداوم فرصت ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبرداد.

عبادی امروز 6 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر افزود: ثبت نام جشنواره از اول تیر آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 46 نفر ثبت نام کننده نهایی در سیزدهمین دوره جشنواره از آذربایجان غربی شرکت کردند،گفت: ازاین تعداد 6 نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب و از بین 6 نفر نیز یک نفر در سطح ملی کارافرین برتر انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره مراحل ثبت نام در این دوره از جشنواره گفت: صاحبان مشاغل و واحدهای تولیدی که اقدام به ایجاد شغل کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر در این دوره از جشنواره ثبت نام و رزومه خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها خاطرنشان کرد: بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه و از همکاری ارزشمند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 19800 شغل در آذربایجان غربی با پرداخت تسهیلات کرونا

تثبیت 19800 شغل در آذربایجان غربی با پرداخت تسهیلات کرونا